La nostra escola
és un lloc on el protagonista de l’aprenentatge és l’infant, on els i les
mestres ho disposem i preparem tot amb molta cura. Intentant que els espais
siguin agradables i confortables. I preparant propostes d’aprenentatge que
siguin vivencials, manipulatives i motivadores.
Les aules
d’infantil estan organitzades en racons i espais. Tenim racons o espais de joc,
un espai de rutines per fer el bon dia o fer conversa, un espai tranquil amb un
petit matalàs i coixins que també forma part de biblioteca d’aula.
Totes les aules
disposen d’una taula de minimons i una taula d’experimentació (que van canviant
en funció a les motivacions o interessos dels infants), una pissarra digital i un
ordinador, (a part de les tablets i mouseboots que s’utilitzen en jocs de mates
i de lletres). Dins de les aules disposem de lavabos i piques adaptades als
infants i compartits per nivell. Cal dir que les cadires i les taules es mouen
en funció a les necessitats dels infants, activitats o moments d’aprenentatge.
A infantil es
respecta el ritme dels infants per això fem les entrades i sortides relaxades
on les famílies poden acompanyar al seu fill o filla i estar a l’aula una
estoneta amb ell o ella. Treballem a
través de diverses activitats i fem servir diverses metodologies: projectes,
jocs de mates, jocs de lletres, grups interactius (on col·laboren les
famílies), ambients d’aprenentatge, biblioteca, emocions, psicomotricitat
vivencial, música i anglès.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada